11 dalykų, kurių turėtumėte nedaryti viešbutyje

Apsistojimas viešbutyje gali būti įdomi ir patogi patirtis, nesvarbu, ar keliaujate verslo reikalais, ar laisvalaikiu. Tačiau, kad viešnagė būtų maloni jums ir kitiems svečiams, yra tam tikrų dalykų, kurių turėtumėte vengti. Viešbučio etiketo ir taisyklių nepaisymas gali sukelti nereikalingų rūpesčių, nepatogumų ar net papildomų mokesčių. Štai pagrindiniai dalykai, kurių reikėtų vengti apsistojant viešbutyje:

  1. Nepagarba viešbučio personalui

Viešbučio personalas sunkiai dirba, kad svečiams suteiktų gerų įspūdžių. Nemandagus elgesys, nepagrįstų reikalavimų kėlimas ar mandagumo stoka gali sukurti neigiamą atmosferą. Visada būkite mandagūs ir kantrūs, ypač piko valandomis, kai darbuotojai tvarko daugybę prašymų.

  1. Pernelyg didelis sukeliamas triukšmas

Garsiai grojanti muzika, šauksmai ar bet koks kitas trikdantis elgesys gali trukdyti kitiems svečiams. Daugelis žmonių viešbučiuose apsistoja poilsio tikslais, todėl labai svarbu, kad triukšmo lygis būtų žemas, ypač naktį. Jei keliaujate su vaikais ar grupe, priminkite visiems, kad būtų atidūs savo aplinkai.

  1. Papildomų svečių įsileidimas

Ne veltui viešbučiuose yra nustatyti užimtumo apribojimai. Mėginimas atsivežti papildomų svečių apie tai nepranešus viešbučiui gali būti jo taisyklių pažeidimas ir už tai gali tekti mokėti papildomus mokesčius arba išsikraustyti. Visada sąžiningai praneškite apie kambaryje gyvenančių svečių skaičių.

  1. Registracijos ir išsiregistravimo laiko ignoravimas

Atvykimo ir išvykimo laikas nustatomas tam, kad viešbučio darbuotojai turėtų pakankamai laiko išvalyti ir paruošti kambarius kitiems svečiams. Per ankstyvas atvykimas iš anksto nepranešus arba užsibuvimas pasibaigus išsiregistravimo laikui gali sukelti nepatogumų. Jei jums reikia daugiau laiko, iš anksto paprašykite vėlesnio išsiregistravimo.

  1. Viešbučio turto paėmimas

Daugelis svečių mano, kad priimtina iš kambarių pasiimti rankšluosčius, chalatus ar kitus daiktus. Nors nemokamus tualeto reikmenis ir kai kurias kanceliarines prekes galima pasiimti, kiti daiktai priklauso viešbučiui ir jų paėmimas laikomas vagyste. Jei nesate tikri, klauskite registratūroje.

  1. Rūkymas nerūkymo zonoje

Jei viešbutyje yra nerūkymo zonos, privalote laikytis šios taisyklės. Dėl rūkymo nerūkymo zonoje gali tekti sumokėti didelius valymo mokesčius ir sukelti nepatogumų būsimiems svečiams. Jei privalote rūkyti, visada naudokitės tam skirtomis rūkymo vietomis.

  1. Vertingų daiktų palikimas be priežiūros

Net ir aukštos klasės viešbučiuose svarbu imtis atsargumo priemonių dėl savo vertingų daiktų. Svarbiems daiktams, pavyzdžiui, pasams, pinigams ar elektronikai, laikykite kambaryje esančiame seife. Niekada nepalikite brangių daiktų matomoje vietoje, kai esate išvykę.

  1. Elektros lizdų perkrovimas

Vienu metu įjungę per daug prietaisų galite perkrauti elektros grandines ir sukelti elektros pavojų. Atkreipkite dėmesį, kiek prietaisų naudojate, ir venkite naudoti neleistinus ilgintuvus.

  1. Namų tvarkymo etiketo nepaisymas

Jei jums nereikia, kad kambarys būtų tvarkomas kasdien, pakabinkite ženklą „Netrukdyti“. Tačiau palikdami savo kambarį be reikalo netvarkingą, galite apsunkinti veiksmingą tvarkymą namų tvarkytojams. Nedidelė tvarka labai padeda parodyti pagarbą.

  1. Piktnaudžiavimas viešbučio paslaugomis

Viešbučiai teikia patogumus, pavyzdžiui, baseinus, treniruoklių sales ir poilsio kambarius, visų svečių patogumui. Piktnaudžiavimas šiomis paslaugomis, pavyzdžiui, maudymasis po darbo valandų, sporto salės įrangos monopolizavimas arba pusryčių produktų paėmimas daugiau nei priklauso, gali sukelti nepatogumų kitiems.

  1. Avarinių išėjimų blokavimas

Sauga visada turėtų būti svarbiausia. Niekada nestatykite bagažo, batų ar kitų daiktų prieš avarinius išėjimus ar laiptus. Užblokavus šias vietas, nelaimės atveju gali kilti pavojus.

Išvada

Būdami atidūs viešbučio svečiai, galite visiems užtikrinti malonesnę viešnagę. Viešbučio taisyklių laikymasis, pagarba personalui ir kitiems svečiams bei rūpinimasis turtu užtikrina sklandžią ir malonią patirtį. Vengdami šių dažniausiai daromų klaidų galite mėgautis viešnage ir kartu laikytis gero viešbučio etiketo.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *